Esben

Pressemeddelelse fra Vendsyssel Håndbold

Passivt spilOmstruktureringer i Vendsyssel Håndbold

I forbindelse med afslutning af sidste sæsons regnskab og afholdelse af generalforsamling er der foretaget ændringer i Vendsyssel Håndbold.

Ændring i daglig ledelse.

Jan Hansen har valgt at søge nye udfordringer og stopper derfor som direktør i Vendsyssel Håndbold. Dog stopper Jan ikke med Vendsyssel Håndbold, idet han er blevet valgt ind i bestyrelsen. Den daglige ledelse i klubben overtages af Mogens Andersen som har været i Vendsyssel Håndbold siden oktober 2013.

Jan Hansen udtaler:

Jeg har været 9 år i håndboldens verden og ønsker at prøve noget andet i fremtiden, jeg føler det er det rigtige tidspunkt for mig og for Vendsyssel Håndbold. Samtidig glæder det mig at Mogens har sagt ja til at føre stafetten videre og jeg er helt tryg ved dette. Jeg slipper ikke klubben helt og glæder mig til at yde en indsats i bestyrelsen og have et tæt samarbejde med den daglige ledelse samt de andre bestyrelsesmedlemmer.

Mogens siger:

Jeg ser frem til at stå i spidsen for et spændende projekt. Der ligger en masse arbejde forude som skal gøres og som jeg glæder mig til at komme i gang med, således at Vendsyssel Håndbold kan nå sine mål på den lange bane. Jeg håber erhvervslivet vil forsætte og styrke deres opbakning til Vendsyssel Hånbold, et projekt som jo rækker ud over hele regionen og som skal samle hele regionen om en af Danmarks mest populære sportsgrene, der er også en stor bredde i regionen, hvor der på sigt gerne skulle komme endnu flere lokale spillere på Vendsyssel Håndbold.

Regnskabet

Regnskabet for sæson 2013/14 viste et underskud, underskuddet gør at vi desværre kommer på listen over klubben der ikke må forlænge eller skrive nye kontrakter for nærværende. Det er en situation vi længe har været klar over ville komme, derfor forventer vi ikke det vil give os ekstra udfordringer i fremtiden. Underskuddet er primært opstået på baggrund af afskrivninger på kunder der ikke har overholdt deres aftaler med os eller ikke har betalt.

Det læser de besøgende på HBOLD lige nu

MEST LÆSTE - SPORTSNYHEDER

SENESTE SPORTSNYHEDER