Esben

Pressemeddelelse fra NFH omkring Agesen

Niels Agesen siger farvel og forhåbentligt på gensyn.

Niels Agesen har bedt om at få ophævet sin kontrakt der løber til 30.06.2018, da jobbet i NFH ikke kan forenes med familien i Holstebro og den lange køretur til Falster. Bestyrelsen i NFH har efter en god og konstruktiv dialog med Niels valgt at efterleve hans ønske.

Niels Agesen stopper dog først pr. 30.06.2017

Formand i NFH Henrik Hansen fortæller:

”Når man har en dygtig medarbejder, der ikke kan få familie livet til at hænge sammen med at være væk fra hjemmet - er man nødt til at finde en løsning. Niels har været med til at starte vores spændende projekt NFH Version 2.0+, og han har gjort det godt - men på den lange bane kan han jo ikke give sig fuldt ud i jobbet som NFH træner så det hænger sammen med 3 børn og en hustru i Jylland. Vi er glade for Niels og det er da vemodigt, at vi bliver nødt til at skilles og han ikke kan fuldføre sin kontrakt”, siger NFH's Formand - Henrik Hansen og tilføjer:

”NFH Version 2.0+ stopper ikke her! Tværtimod har vi fået mere blod på tanden, og vi tror på en spændende fremtid med en super opbakning fra vores 200 sponsorer. I den seneste tid har vi oplevet at NFH er en meget attraktiv klub at være træner for, da vi har fået en del henvendelser fra ind og udland. Jeg er helt sikker på vi kommer til at præsentere en toptræner som afløser for Niels Agesen. De seneste års resultater og vores fantastiske hjemmebane i Scandlines Arena gør at, NFH stadig er meget attraktive for spillere fra den absolutte top”, slutter NFH's Formand - Henrik Hansen

Hovedpersonen Niels Agesen forklarer hvorfor han bliver nødt til at stoppe i NFH til sommer

Denne beslutning er for mig et nødvendigt tilvalg af min familie, og bestemt ikke et fravalg af NFH. Jeg har været, og er utrolig glad for at være i klubben - men for min familie hænger det ikke sammen på nuværende tidspunkt. Jeg kan ikke præstere optimalt, når jeg ved at min familie I mit fravær, konstant skal gå på kompromis for at få dagligdagen til at hænge sammen. Det har været en utrolig svær beslutning, da jeg trives og synes vi har fået etableret NFH i ligaen og på sigt kan nå toppen. Jeg håber på det ikke er et farvel til NFH - men et på gensyn, da jeg gerne vil vende tilbage til denne skønne klub og fuldføre det vi har gang i. Klubben har mange frivillige, supportere og sponsorer der bakker op. Hele Lolland Falster og Sydsjælland bakker op om dette projekt, og det er helt unikt at en hel landsdel i den grad har taget NFH til sig. Det er prisværdigt og specielt på den gode måde", Slutter Niels Agesen, der dog pointerer at han er fuldt ud fokuseret og klar til at slutte godt af i NFH

MEST LÆSTE - SPORTSNYHEDER

SENESTE SPORTSNYHEDER